Εκπαιδευτικές Ενότητες Προγραμμάτων Κατάρτισης
Τεχνικές Δεξιότητες Ζωικής Παραγωγής & Διαχείρισης Γαλακτοκομικών Προϊόντων
- Ρόλος και καθήκοντα του παραγωγού / χειριστή τροφίμων (11 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Βασικές αρχές υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων (16 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Βασικές αρχές ζωοτεχνίας και Τεχνολογία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων (16 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Βασικά Χαρακτηριστικά και Χειρισμοί των τροφίμων (8 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Επισήμανση τροφίμων (12 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσίες προς τον τελικό καταναλωτή γαλακτοκομικών προϊόντων (13 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Υγεία και ασφάλεια στην εργασία (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
- Εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων με έμφαση στην καινοτομία, στο περιβάλλον, στην αειφορία, και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
Τεχνικές Δεξιότητες Ζωικής Παραγωγής & Διαχείρισης Προϊόντων Κρέατος
- Ρόλος και καθήκοντα του παραγωγού / χειριστή τροφίμων (11 Εκπαιδευτικές Ώρες). Βασικές Απαιτήσεις της Νομοθεσίας.
- Βασικές αρχές υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων (16 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Βασικές αρχές ζωοτεχνίας και Τεχνολογία παραγωγής προϊόντων κρέατος (16 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Βασικά Χαρακτηριστικά και Χειρισμοί των τροφίμων (8 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Επισήμανση τροφίμων (12 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσίες προς τον τελικό καταναλωτή προϊόντων κρέατος (13 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Υγεία και ασφάλεια στην εργασία (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου(1 Εκπαιδευτική Ώρα).
- Εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων με έμφαση στην καινοτομία, στο περιβάλλον, στην αειφορία και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας & Πωλήσεων
- Η πώληση και ο πωλητής (12 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Τα συστατικά επιτυχίας των πωλήσεων (12 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Η αγοραστική συμπεριφορά των πελατών (16 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Ανάπτυξη Δεξιοτήτων πωλήσεων (selling skills) (12 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Ο ρόλος της επικοινωνίας στις πωλήσεις (14 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Διαπραγμάτευση με τον πελάτη (4 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Χειρισμός αντιρρήσεων & παραπόνων: (6 Εκπαιδευτικές Ώρες).
- Υγεία και ασφάλεια στην εργασία (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
- Εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης (1 Εκπαιδευτική Ώρα).
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων με έμφαση στην καινοτομία, στο περιβάλλον, στην αειφορία, και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών (1 Εκπαιδευτική Ώρα).